کد خبر:8068
پ
۷feb4ae7-47fc-4c66-b08d-c0f8f3a42f6e

دریافت ۹ هزار پیام از شهروندان در سامانه ۱۳۷/ مطالبات بررسی و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت می‌گیرد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: مطابق آمار سیستمی برخط در سال‌جاری ٩ هزار پیام از طرف شهروندان توسط کارشناسان این سامانه دریافت و جهت بررسی و اقدام به حوزه‌های مختلف ارجاع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، با هدف ارتقاء و بهبود سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان، جلسه ارزیابی کیفی عملکرد مرکز فوریت‌های سامانه ١۳٧ خدمات شهری با حضور معاونین محیط زیست و خدمات و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی مدیران مناطق پنجگانه، سازمان‌ها و مدیران ذی‌ربط در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

 

در این جلسه شهرام جوادزاده معاون محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به نقش و اهمیت سامانه ١٣٧ در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و تأثیرگذاری آن در میزان رضایتمندی شهروندان خاطرنشان کرد: قطعا هدف ما این است که با کاهش زمان پاسخگویی و اقدام به موقع و بدون وقفه در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف کارگشا و تاثیرگذار باشیم.

 

وی، سامانه فوریت های خدمات شهری ١٣٧ را سامانه ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با شهرداری عنوان کرد و افزود: مطابق آمار سیستمی برخط در سال‌جاری ٩ هزار پیام از طرف شهروندان توسط کارشناسان این سامانه دریافت و جهت بررسی و اقدام به حوزه‌های مختلف ارجاع می‌شود و همکاران ما در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مسائل مربوط اقدام می‌کنند.

 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل ضمن تشریح آمار و شاخص‌های مرتبط با سامانه ١٣٧ در مقایسه با سال گذشته؛ از ارتقاء و بهبود این شاخص‌ها در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان خبر داد و از مدیران مناطق و سازمان‌های مرتبط خواست با پاسخگویی مناسب و رفع سریع مشکلات شهروندان بیش از پیش در پیشگیری از بروز مسائل و ناهنجاری‌های شهری تلاش کنند.

 

جوادزاده در پایان با تقدیر از مشارکت و دغدغه شهروندان در انعکاس مشکلات و مسائل مختلف شهری جهت داشتن شهری زیبا و شایسته تصریح کرد: همکاران تلاشگر ما ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده به دنبال شناسایی آسیب‌ها، موانع و سپس تقویت آن‌ها هستند و با برگزاری ماهانه این جلسات با بررسی موارد ذکر شده به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان هستیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید