کد خبر:11459
پ
۹ec897ad-7090-47b9-bb36-358c400873c9

آغازعملیات عمرانی پنجمین تقاطع غیرهمسطح در سه سال گذشته/ اهالی آقاباقر صاحب تقاطع می‌شوند

شهردار اردبیل گفت: عملیات عمرانی پل شهید خلبان ذاکر(آقاباقر)؛ به‌عنوان پنجمین تقاطع غیرهمسطح شهر در سه سال گذشته، رسما آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری شهردار اردبیل در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات عمرانی پل شهید خلبان ذاکر(آقاباقر) که با حضور امام جمعه محبوب اردبیل، دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس بدری نماینده مردم شریف اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، معاون عمرانی استاندار اردبیل، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان استانی و مدیران شهری و اهالی محله برگزار شد؛ تصریح کرد: پل آقاباقر بعنوان پنجمین تقاطع غیر هسطح شهر اردبیل در طول سه سال گذشته، با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پل با هدف اجرای عدالت عمرانی در سطح شهر اردبیل رسما آغاز شد؛ افزود: اعتبار هزینه شده بر اجرای این پروژه کلان شهری بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

 

شهردار اردبیل در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی و استاندار اردبیل گفت: در طول سه سال گذشته با حمایت اعضای شورای شهر پل‌های نیایش، جام جم، قدس، شهیدرئیسی که در حال افتتاح است، اجرا شده و تقاطع غیر همسطح شهید خلبان ذاکر نیز پنجمین تقاطع غیر همسطحی است که خوشبختانه امروز کلنگ زنی شده‌است.

 

صفری با بیان اینکه در واقع یکی از دیگر از اهداف اجرای این پروژه کمک به کاهش ترافیک در این منطقه از شهر است؛ گفت: طی قراردادی با دانشگاه صنعتی شریف بیش از ۳۵ دوربین کنترل ترافیک و نظارت در سطح شهر فعال خواهد شد که ۱۹ دوربین در حال فعالیت است و مابقی نیز به زودی نصب خواهد شد تا شاید کمکی به کاهش ترافیک شهر اردبیل گردد.

 

شهردار اردبیل در ادامه ضمن قدردانی از صبوری اهالی محترم این منطقه در اجرای این پروژه گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری شهروندان عزیز شاهد اتمام و بهره مندی از این پل شویم.

میرجعفریان؛ معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در ادامه تصریح کرد: در طول سه سال گذشته با همت و همکاری شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل و دیگر دستگاه‌های اداری شاهد اتفاقات ماندگار و اجرای پروژه‌های زیرساختی در شهر اردبیل شده‌ایم که جا دارد از تلاش این عزیزان قدردانی کنیم‌

وی با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل بعد از ۱۲ سال گفت: طرح تفصیلی شهر اردبیل بعنوان راهبردی‌ترین طرح توسعه شهری بود که در طرح گذشته کمبودها و نارسایی‌های وجود داشت که باعث شده بود توزیع سرانه خدمات به‌طور عادلانه نباشد و مناطق محروم شهری از این خدمات محروم شوند.
میرجعفریان با اشاره به اینکه در طرح تفصیلی جدید شهر بیش از یک هزار و ۱۰۰ هکتار برمحدوده شهر اردبیل اضافه شده است؛ گفت: قطعا با افزایش محدوده و اجرای طرح تفصیلی شهر، تعادل و توازن خدمات ارایه شده نیز رعایت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید