کد خبر:11198
پ
IMG_20240807_061044

فیلم | آیت‌الله سیدحسن عاملی: سرعت در عملیات عمرانی پل شهیدرئیسی در کشور بینظیر است/ تملک باغ میدان بسیج، کارِ سخت و از محالات بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید رئیسی(بسیج) را یکی از پروژه‌های استثنایی کشور دانست و گفت: سرعت در عملیات عمرانی این پل در سطح کشور کم نظیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در جریان بازدید در عملیات عمرانی پل شهیدرئیسی به همراه شهردار، رئیس و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل، اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم، این پروژه جزو پروژه‌های استثنایی در کشور محسوب می‌شود که با این سرعت در حال اجرا است.

 

 

وی با بیان اینکه این تقاطع غیرهمسطح برای شهر و کشورمان مایه افتخار و عزت است، افزود: در این پروژه سه برابر پل قدس، اقدامات عمرانی صورت گرفته و با تکمیل آن، رفاه و آسایش شهروندان را به ارمغان خواهد آورد؛ همچنین این تقاطع تردد و عبور و مرور را آسان خواهد کرد.

 

 

نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه اردبیل ادامه داد: از صمیم قلب از زحمات شبانه‌روزی شهردار فعال اردبیل و اعضای شورای بابت اقدامات خاص در پروژه تقاطع غیرهمسطح بسیج قدردانی می‌کنیم چراکه جای همچنین پروژه‌ای در شهر اردبیل خالی بود.

 

 

آیت‌الله عاملی بیان کرد: در تقاطع آقاباقر نیز به همچین برنامه و پروژه‌ای نیاز داریم که شهردار اردبیل قول مساعد جهت ساماندهی این تقاطع نیز دادند.

 

وی تملک باغ میدان بسیج را کاری بزرگ و از محالات عنوان کرد و گفت: در این باره نیز از زحمات شهردار و همکاری اعضای شورای شهر قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم روزی پادگان اردبیل نیز به فضای سبز و فضای توریستی تبدیل شود تا روز به روز شاهد افزایش سرانه فضای سبز در سطح شهر اردبیل باشیم.

 

پایان/

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید