کد خبر:9178
پ
IMG_20240124_202059

بارش برف؛ شادی شهروندان و خدمات بی وقفه شهرداری اردبیل

خدمات شهرداری اردبیل شب و روز نمی‌شناسد و خدمتگزاران شهرداری با خدمات خستگی ناپذیر خود طی این چند روز در میدان خدمت بوده و شهر را با برف‌روبی به موقع به حالت عادی رسانده‌اند و تردد را روان سازی کرده‌اند و شهرداری اردبیل طبق اطلاعیه‌های به موقع از شهروندان اردبیلی خواسته است تا در صورت امکان در روزهای برفی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده نکنند.  

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، اردبیل را همگان با سرمای زمستان و هوای خنک بهار و تابستانش می‌شناسند. در آخرین دهه اولین ماه زمستان بالاخره خداوند برکت برف را بر سر شهر اردبیل و مردمانش نازل کرد و باعث شادی شهروندان شد.

 

شهرداری اردبیل از ابتدای بارش برف با به کارگیری همه امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات، عملیات برف‌روبی را در سطح شهر آغاز کرد و در بازگشایی کامل و ساماندهی معابر در خدمت رسانی به شهروندان اردبیلی موفق عمل کرد.

 

این مجموعه خدمت رسان با اطلاعیه‌های مختلف و به موقع توانست هم خدمات بی وقفه مجموعه خود را به نحو مطلوب به سرانجام برساند و هم همکاری شهروندان را برای بهبود خدمات خود به  کار گیرد.

 

خدمات شهرداری اردبیل شب و روز نمی‌شناسد و خدمتگزاران شهرداری با خدمات خستگی ناپذیر خود طی این چند روز در میدان خدمت بوده و شهر را با برف‌روبی به موقع به حالت عادی رسانده‌اند و تردد را روان سازی کرده‌اند و شهرداری اردبیل طبق اطلاعیه‌های به موقع از شهروندان اردبیلی خواسته است تا در صورت امکان در روزهای برفی برای سهولت در تردد از خودروهای شخصی استفاده نکنند. نمک پاشی معابر شهری نیز از نخستین دقایق آغاز بارش برف با آماده باش کارکنان خدمات شهری شهرداری انجام شده است.

 

طی دو سه روز برفی که اردبیل را  سفید پوش کرد و بارش زیاد برف در اردبیل ادارات را دو روز به تعطیلی کشاند و این برکت آسمانی مردم شهر را بر سر شوق آورد و شادی را مهمان خانه‌ها کرد، شهرداری اردبیل در یک عملیات به موقع و کارشناسانه پای کار آمد و توانستند معابر شهر را با خدمات رسانی بی وقفه بازگشایی کنند. این مجموعه اردبیلی همچنین به ۸۰ نفر از مسافران در راه مانده نیز در پایانه شهرداری اردبیل اسکان داده و از آنها پذیرایی کردند.

 

شهرداری اردبیل طی یک حرکت خوب و فرهنگی بعد از بارش برف با پویش هوای درختان شهر را داشته باشیم؛ درختان طاقت برف زیاد را ندارند با برف تکانی درختان، هوایشان را داشته باشیم، عموم شهروندان را به برف تکانی درختان فراخوانده تا ضمن برف تکانی عکس این حرکت خوب خود را به ثبت برسانند. و در این حرکت فرهنگی مردم را نیز همراه خود سازند.

 

شهرداری اردبیل همچنین طبق سال‌های گذشته، منطقه گردشگری شورابیل را برای جشنواره آدم برفی مهیا کرده تا برای شهروندان اردبیلی یک روز برفی شاد را رقم بزند.

 

شهرداری اردبیل تاکنون اقدامات و خدمات خود را  به موقع و در حد مطلوب انجام داده است و خدمات خود را هم در راستای بهبود اوضاع شهری ادامه می‌دهد و از شهروندان اردبیلی نیز انتظار می‌رود تا به منظور تسریع در عملیات برف‌روبی از پارک کردن خودروی شخصی در حاشیه خیابان‌ها و معابر خودداری کرده و برف پشت بام و حیاط خود را در معابر عمومی انباشت نکنند چرا که پاک سازی کامل شهر با مشارکت همگانی سریع‌تر انجام شده و نزول این برکت الهی بعد از ماه‌ها انتظار لذت بخش‌تر و خاطره انگیزتر خواهد بود،  باشد که همه‌مان خود را در آرامش شهر مسئول بدانیم و یاریگر  خادمان شهر باشیم.

 

به قلم: کبری سعادتی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید