کد خبر:10802
پ
ون+سرویس+مدرسه

خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای خرداد ثبت درخواست سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه «سپند» آغاز شده و ثبت نام در این سامانه الزامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، عاطف محمدنژاد از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و اظهارکرد: والدین برای ثبت نام سرویس مدارس فرزند دانش آموز خود باید به سامانه سپند https://irtusepand.irمراجعه و نام نویسی کنند.


وی افزود: : ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه سال جاری آغاز شده و استفاده از سامانه سپند برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است.


سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با اشاره به ماده ٢٧ این آئین نامه، ادامه داد: به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه «سپند» کنند.


محمد نژاد در ادامه، گفت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد، همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.


وی از شرکت‌های واجد شرایط جهت همکاری و ارائه خدمات حمل و نقل به دانش‌آموزان دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید