کد خبر:10936
پ
b612_tempphoto_edit_share_20240623_093112_145

خروج ۱۰ شهرک از بن‌بست با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش

شهردار اردبیل گفت: با بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش، ۱۰ شهرک مجاور از بن بست خارج می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آیین افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح نیایش که با حضور دکتر احمد وحیدی وزیر کشور و استاندار اردبیل و مسئولان شهری در محل تقاطع غیرهمسطح نیایش (سردار شهید جعفر نونهال)برگزار شد، اظهار کرد: در کمتر از ۱۸ ماه پل نیایش تکمیل و ۱۰ شهرک مجاور از جمله شهرک‌های نیایش، ولیعصر، دادگستری و دیگر شهرک‌ها از بن بست خارج شدند، این پل در واقع نقش راهبردی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر دارد.

 

وی افزود: در راستای کنترل ترافیک ۱۲۰ دوربین در کنترل ترافیک شهری در سطح شهر فعال است.

 

شهردار اردبیل اضافه کرد: پل بسیج در طول ۱۳ به پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصدی رسید و ان‌شالله با ۲۰ رمپ و ۴ تقاطع غیرهمسطح، شهریور ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

همچنین میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در این مراسم گفت: مدیریت شهری اردبیل با تکیه بر نیروهای متخصص شهر و با پذیرفتن نقاط قوت ومنفی با تکیه بر مشارکت مردمی و خدمت بی منت به مردم در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی تلاش می‌کند.

 

وی افزود: با تدبیر شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل و با تعامل استاندار محترم اردبیل و فرماندار تلاشگر شاهد تحقق بالای ۹۵ درصدی بودجه مدیریت شهری در سال گذشته بودیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خواستار رسیدن اتوبوس‌های خریداری شده به اردبیل جهت کاهش معضل ترافیک در هسته مرکزی شهر شد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید