کد خبر:10932
پ
۳۷

وزیر کشور: تبدیل شدن کلانشهر اردبیل به کارگاه عمرانی با اقدامات جهادی/ تلاش شهرداری اردبیل برای توسعه شهر چشمگیر است

وزیر کشور گفت: با تلاش مدیریت شهری و استاندار اردبیل، توسعه چشمگیر در اردبیل با افتتاح پل‌های حساس مواصلاتی قابل ملاحضه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، دکتر احمد وحیدی در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح نیایش که با حضور استاندار و معاونان استاندار اردبیل، شهردار و مسئولان شهری برگزار شد، با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضائیه و شهدای ۷ تیر اظهار کرد: از استاندار محترم و شهردار تلاشگر اردبیل و مسئولان شهری و استانی که در توسعه عمرانی اردبیل نقشی اساسی ایفا می‌کنند قدردانی می‌کنم چراکه توسعه‌ در اردبیل کاملا قابل ملاحضه شده است.

 

وی افزود: ۳ طرح بزرگ استانی از جمله ۳سد، احداث ۱۷۵ کیلومتر راهسازی سخت از جمله پل و تونل و ۳۶۵۰۰ هکتار ساماندهی سدپایاب خداآفرین نشان از تلاش و همت شبانه روزی مسئولان استانی در توسعه است.

 

وحیدی ادامه داد: دولت شهید آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در مقابل دشمن و تحریم‌ها هیچ گاه ذلت را نپذیرفت و تحریم‌ها مانع توسعه در دولت شهید رئیسی نشد.

 

وزیر کشور با اشاره به پروژه‌های شهری از جمله پل بسیج و نیایش اضافه کرد: کارهای صورت گرفته در این مدت چهره اردبیل را تغییر داده و این نشان دهنده کار شبانه‌روزی واقعی است.

 

وحیدی تاکید کرد: البته این حرکت بزرگ مجاهدانه‌ای که صورت گرفته در واقع وظیفه ماست که در ذیل یک فرهنگ اصیل و مهم استقلال‌طلبی، روی پای خود حرکت کردن بدون گره زدن کارها به خارج اتفاق افتاده است.

 

پایان خبر/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید