کد خبر:10138
پ
۱۹۹۴۶۲۱

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به مناسبت عید نوروز

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با صدور پیامی فرارسیدن سال نو شمسی و عید نوروز، بهار طبیعت را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری و میرمحمد سیدهاشمی در پیامی فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک گفتند.

 

در بخشی از این پیام آمده است؛

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

 

حلول سال نو و بهار طبیعت، نه تنها آغازی دوباره برای طبیعت است بلکه فرصت مغتنمی برای نو کردن دل‌ها و نگاه جدید و پراز مهر و محبت به روزگارِ نو می‌باشد؛ در این فرصت دوباره برایتان قلبی سرشار از عشق و محبت آرزومندیم.

 

نوروزِ امسال این جشن باستانی و دیرینه‌ی ایرانیان، با «بهار قرآن» ماه میهمانی شکوهمند خداوند مقارن و مزین شده است؛ که این تقارن نوروز با ماه مبارک «رمضان»، نویدی معنوی برای والاهمتان روزگار داشته و بهترین بهانه‌ برای حال خوب است.

 

ما در مجموعه مدیریت شهری در سال جدید نیز همانند سال‌های گذشته با قوت و قدرت در مدیریت شهری جهت فراهم آوردن رفاه و آسایش به شهروندان با انجام عملیات عمرانی، خدماتی و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده، تلاش خواهیم کرد. بدون شک در سال جاری با پشتکار و عزمی راسخ و با مشارکت شهروندان در جهت داشتن شهری در شان شهروندان گام‌های بلندتری نسبت به سال قبل برخواهیم داشت.

 

و در پایان فرا رسیدن عید نوروز، آیین باستانی و تقارن آن با ماه پر برکت رمضان را به محضر تمام هموطنان شادباش عرض می‌نماییم ‌و از خداوند متعال و سبحان برای همگان، روزگاری سرشار از خوشی و خوشبختی مسئلت داریم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید