کد خبر:10173
پ
۴۹۲۷۸۵۰

پیام دعوت شهردار و رییس شورای اسلامی شهر از مردم اردبیل برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با انتشار پیامی از آحاد مردم اردبیل برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری شهردار و میرمحمد سیدهاشمی رییس شورای اسلامی شهر اردبیل با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه اردبیل جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند‌.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

روز جهانی قدس در واقع میراث ماندگار

معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، روز یکدلی، روز اتحاد امت اسلام، روز تثبیت آرمان فلسطین، روز حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی و به خصوص رژیم کودک کش صهیونیستی است.

 

نامگذاری روز جهانی قدسِ امسال با عنوان ” از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار” نشان‌ می‌دهد که ایستادگى در مقابل ظلم و سازش ناپذیرى در برابر ستمگران، تنها راه پیروزى است.

 

روز قدس تجلی بزرگی امت اسلام و وحدت مسلمانان جهان است در این روز مردم جهان برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکدل و یک صدا می‌شوند تا هرگونه ظلم و ستم، جنایت کودک کشی را محکوم کنند.

 

 

بدین وسیله ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب اسرائیل  و آمریکا در سرزمین‌های اشغالی و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس از اردبیلی‌های ولایتمدار و همیشه در صحنه، مومن و روزه‌ دار دعوت می‌نماییم باری دیگر همدلی و اتحاد و همبستگی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید