کد خبر:11049
پ
۴e07313c-7d35-408f-84e0-67501be6139c

اقدامات جهشی شهرداری در رشد و توسعه شهر ملموس است/ سرعت پیشرفت پل بسیج مایه افتخار شد

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: اقدامات جهشی شهرداری و شورای شهر در رشد و توسعه شهر کاملا ملموس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته قوه قضائیه با رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان دیدار کردند.
در این جلسه جلال آفاقی دادستان مرکز استان ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شهرداری و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: اگر بخواهیم منصافه قضاوت کنیم باید بگوییم که اقدامات و تلاش‌های شهرداری در راستای رشد و توسعه شهرِ اردبیل کاملا مشهود و ملموس است.
وی افزود: تلاش‌های این مجموعه در سطح شهر منجر به رشد و توسعه شهر شده و از این جهت قدردان زحمات شهرداری هستیم و از اقدامات این مجموعه حمایت می‌کنیم.
دادستان مرکز استان اردبیل با بیان اینکه شعارِ امسال ما، مبارزه با بسترهای فساد و حمایت از مدیران کارآمد است، دامه داد: دستگاه قضا همواره از مدیران کارآمد حمایت کرده و حمایت خواهد کرد تا روز به روز شاهد رشد و توسعه شهر و رضایت شهروندان شویم.
آفاقی در ادامه به اقدامات شاخص شهرداری از جمله تملک باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش اشاره و پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بسیج را مایه‌ی افتخار عنوان کرد و خواستار ساماندهی هرچه سریع‌تر وانت‌بارهای میوه‌فروش شد و گفت: در مبحث ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، دستگاه قضا حامی شهرداری بوده و است.
وی در پایان گفت: مجموعه شهرداری و شورا همچنان باید با همدلی، دوستی و رفاقت کارها را پیش ببرند.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید