کد خبر:11222
پ
IMG_20240808_225749

شهردار اردبیل دست پُر به جمع خبرنگاران آمد/ پیشتازی بخش عمران، روان‌سازی ترافیک و توسعه فضای سبز

شهردار اردبیل در جمع خبرنگاران با ارائه عملکرد ۳ ساله از اقدامات خاص و قابل توجه در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری، در اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در آیین بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در سالن بانوان برگزار شد، اظهار کرد: در طی سه سال گذشته تلاش کردیم تا نگاه یکسان به تمام مناطق شهر اردبیل داشته باشیم و توسعه متوازن جز اولویت‌های مجموعه فعلی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل بوده است.

 

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی، افزود: تکمیل پل‌های شهید سلیمانی، پل قدس و پل نیایش با تلاش شبانه‌روی انجام پذیرفت که در کنار تکمیل پروژه‌های ناتمام، آغاز پروژه‌های بزرگ هم صورت گرفت که از جمله این پروژه‌ها؛ تقاطع غیرهمسطح شهیدرئیسی(بسیج) است که خوشبختانه در طی ۱۴ ماه به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۲ درصدی رسیده و به زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

 

شهردار اردبیل به باغ مفاخر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: باغ میدان بسیج بعد از سال‌ها بلاتکلیفی و با وجود مشکلات فراوان و کش و قوس‌های زیاد، تملک و حال برای تحویل به شهروندان به عنوان باغ مفاخر آماده می‌شود.

 

صفری به ساماندهی مجموعه گردشگری شورابیل با نوسازی رینگ سلامت، ایجاد پارک خانواده و همچنین ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو اشاره کرد و گفت: در حوزه فضای سبز، پارک‌های متعددی در تمام نقاط شهر از جمله پارک شهدای میراشرف، پارک شهدای بعثت، پارک شهرک طالقانی، پارک شهرک کوثر، پارک ولیعصر و … ایجاد و تحویل شهروندان شده‌است.

 

وی با اشاره به نبود مرکز کنترل ترافیک در اردبیل و راه‌اندازی این مرکز، بیان کرد: مرکز کنترل ترافیک با ۱۹ دوربین شهری از هفته بعد شروع به فعالیت و اعمال قانون تخلفات رانندگی خواهد کرد.

 

شهردار اردبیل افزود: ۱۶ دوربین کنترل ترافیک شهری نیز به زودی فعال شده و در مدار کنترل ترافیک قرار می‌گیرد و در مجموع قرار است مجموع دوربین‌های کنترل ترافیک شهر به ۱۳۰ مورد افزایش یابد و به این صورت ترافیک ۵۰ درصد معابر شهر اردبیل در رصد اتاق کنترل ترافیک قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید